فروش تخصصی پلی الکترولیت (پلی اکریل آمید) - PAM

(آنیونی – کاتیونی و نانیونی یا خنثی)

فروش تخصصی پلی الکترولیت (پلی اکریل آمید) - PAM

(آنیونی – کاتیونی و نانیونی یا خنثی)

پلی الکترولیت عملکرد پلی الکترولیت

برای کامل کردن عمل تصفیه و حذف ناخالصیهای معلق و کلوئیدی در آب و ایجاد لخته‌های بزرگتر از موادی به نام کمک منعقد کننده - پلی الکترولیت یا پلی اکریل آمید (Polyelectrolyte – Polyacrylamid) استفاده می‌شود که گاهی به صورت مخفف PAM از آنها یاد می شود. لخته‌های بدست آمده که ذرات معلق و کلوئیدی را به همراه دارند، به حد کافی درشت هستند و به‌راحتی ته‌‌نشین و صاف می‌شوند.

پلی الکترولیتها علاوه بر نقش های گفته شده در تصفیه آب، کاربردهای خاصی در صنایع مختلف که فرآیند کریستالیزاسیون دارند مثل تولید نمکهای کریستاله خوراکی و صنعتی ونیز در فرآیند تولید کاغذ و شیتهای یونولیتی کاربردهای متفاوتی دارند.در نهایت استفاد از پلی الکترولیت سبب کاهش قابل توجه مصرف مواد منعقدکننده مانند پلی آلومینیوم کلراید شده و لذا از لحاظ اقتصادی نقش مهمی در کاهش هزینه مواد مصرفی تصفیه خانه دارد.

شرکت طاها کیمیا تجهیز به عنوان یکی از بزرگترین واردکنندگان و عرضه کنندگان انواع گریدهای پلی الکترولیت در ایران می باشد، سعی کرده است تا با ارائه گریدهای مناسبی از این محصول نظر مشتریان را از نظر کیفیت، قیمت و سرعت تحویل دهی تامین نماید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی